بررسی مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR300
نوشته شده توسط : ساسان

بررسی مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR300

با اطمینان می‌توانم بیان کنم که مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR300 یک روتر پیشرفته و قدرتمند است که با مجهز بودن به قابلیت‌ها و ویژگی‌های فراوان، عملکرد بسیار بهتری را در محیط‌هایی که پوشش دهی آن را ارائه می‌دهد.

این روتر با استفاده از استاندارد‌های VDSL/ADSL، امکان اتصال به خطوط اینترنت با سرعت بالا را فراهم می‌کند. همچنین، با فناوری بی‌سیم AC1200، سرعت بیشتری در شبکه بی‌سیم فراهم می‌کند و امکان اتصال همزمان گسترده‌تری را ارائه می‌دهد.

این روتر همچنین دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند پشتیبانی از باندهای ترافیک مجزا (Dual Band) است. این به معنای ارائه دو باند فرکانسی جداگانه است که امکان اتصال همزمان به دستگاه‌های مختلف را با سرعت و عملکرد بهتر فراهم می‌کند. باند 2.4 گیگاهرتز، برای پوشش گسترده‌تر و اتصال به دستگاه‌هایی که فاصله بیشتری از روتر دارند، مناسب است. باند 5 گیگاهرتز، با سرعت بالا و کارایی بیشتر، برای انتقال داده‌ها و استفاده از سرویس‌های آنلاین با واکنش سریعتر، مناسب است.

 

Wi-Fi را ارتقا دهید و از سرگرمی ها بیشتر لذت ببرید

 مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR300 با ارائه سرعت ترکیبی Wi-Fi دو باند تا 1200 مگابیت در ثانیه، از توانایی‌های بی‌سیم خود به طور کامل بهره می‌برد. سرعت 300 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز، برای فعالیت‌های روزمره‌ی مانند گشت و گذار و ارسال ایمیل، عملکرد بسیار عالی ارائه می‌دهد. در عین حال، سرعت 867 مگابیت بر ثانیه در باند 5 گیگاهرتز، امکان پخش و بازی بدون تاخیر در کیفیت HD را به شما می‌دهد.

 

باند پهن VDSL فوق سریع

مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR300 قادر است سرعت باند پهن VDSL تا 100 مگابیت در ثانیه را ارائه دهد که تقریباً پنج برابر سریعتر از ADSL2 است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد از ارتباط اینترنت با سرعت بالا و عملکرد بهتر در استفاده از سرویس‌های آنلاین، دانلود فایل‌ها و استفاده از برنامه‌های تحت وب با سرعت بیشتری بهره‌برداری کنید.دوربین سیم کارت خور

همچنین، Archer VR300 به عنوان یک مودم DSL و روتر بی‌سیم عمل می‌کند و دو دستگاه را در یک واحد ترکیب می‌کند. این به شما این امکان را می‌دهد که با یک دستگاه، همزمان به اینترنت متصل شوید و شبکه بی‌سیم را برای اتصال دستگاه‌های بی‌سیم مختلف استفاده کنید.

به علاوه، پورت DSL یکپارچه روتر Archer VR300 از تمامی اتصالات استاندارد DSL از جمله VDSL2، ADSL2، ADSL2+ و ADSL پشتیبانی می‌کند. این به شما امکان می‌دهد تا با هر نوع خط اینترنت DSL که در دسترس شما استفاده می‌کنید، روتر را به آن متصل کنید و از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید.

 

قیمت دوربین سیم کارت خور-دوربین مداربسته سیم کارت خور-دوربین سیم کارتی

خرید دوربین مخفی-قیمت دوربین مخفی-دوربین کوچک متصل به موبایل

دوربین مداربسته بی سیم-دوربین بیسیم-

دوربین لامپی سیم کارت خور-دوربین سیمکارتی لامپی-دوربین لامپی چرخشی

دوربین مداربسته-قیمت دوربین مداربسته-خرید دوربین مداربسته

مالکد-فروشگاه دوربین مداربسته

 

پوشش گسترده شبکه بی سیم با آنتن‌های فوق العاده قوی

مودم روتر TP-Link Archer VR300 با چهار آنتن خارجی به شما این امکان را می‌دهد که سرعت‌های بی‌سیم چشمگیری را حتی در فواصل دورتر حفظ کنید. استفاده از آنتن‌های خارجی به همراه فناوری اتصال پیشرفته، قدرت و پوشش بی‌سیم را بهبود می‌بخشد.

با داشتن چهار آنتن خارجی، Archer VR300 قابلیت ارسال و دریافت سیگنال‌های بی‌سیم را بهبود می‌بخشد و به شما امکان می‌دهد تا از پوشش بی‌سیم قوی و قابل اعتماد در هر قسمتی از خانه یا محل کار خود لذت ببرید. این به معنای داشتن ارتباط پایدار و سرعت بالا در فواصل دورتر از روتر است، به طوری که شما می‌توانید بدون از دست دادن کیفیت اتصال، از اینترنت با سرعت بالا در سراسر محیط خود استفاده کنید.

بنابراین، با Archer VR300، شما می‌توانید از پوشش بی‌سیم چشمگیر و اطمینان‌بخش در هر نقطه از خانه یا محل کار خود لذت ببرید و به سرعت بالا و اتصال پایدار دسترسی داشته باشید.

 

راه اندازی و مدیریت آسان

مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR300 از رابط وب بصری و برنامه Tether پشتیبانی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد راحت و سریعاً روتر را پیکربندی کنید. با استفاده از این رابط و برنامه، شما می‌توانید تنظیمات شبکه را از طریق هر دستگاه Android یا iOS مدیریت کنید.

با استفاده از Tether، شما می‌توانید به سادگی کنترل‌های والدین را تنظیم کرده و دسترسی کودکان به محتواهای غیرمناسب را محدود کنید. همچنین، شما می‌توانید کنترل دسترسی را برای دستگاه‌های متصل به شبکه تنظیم کرده و محدودیت‌ها یا فیلترهای مطابق با نیازهای خود اعمال کنید.

علاوه بر این، Tether به‌روزرسانی‌های خودکار سفت‌افزار را ارائه می‌دهد. این بدان معنی است که شما همیشه به آخرین عملکرد و امنیت در دستگاه خود دسترسی خواهید داشت، زیرا به‌روزرسانی‌های جدید به‌طور خودکار نصب خواهند شد.

با استفاده از رابط وب بصری و برنامه Tether، Archer VR300 را به سرعت راه‌اندازی کرده و تنظیمات شبکه را به دلخواه خود پیکربندی کنید و از قابلیت‌های مدیریت و امنیت پیشرفته آن بهره‌برداری کنید.

 

کنترل از راه دور ، شبکه مهمان شبکه ، حفاظت در برابر صاعقه 6 کیلو ولت

با استفاده از برنامه TP-Link Tether و امکانات DDNS، شما می‌توانید شبکه خانگی خود را در هر مکانی که هستید کنترل کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا از راه دور، از طریق اینترنت، به روتر Archer VR300 و تنظیمات شبکه خود دسترسی داشته باشید.

با استفاده از کنترل‌های والدین موجود در برنامه Tether، شما می‌توانید زمان و نحوه دسترسی دستگاه‌های متصل به اینترنت را مدیریت کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا محتواهای غیرمناسب را محدود کنید و از اینترنت ایمن‌تر برای خانواده خود استفاده کنید.

همچنین، Archer VR300 امکان ایجاد یک شبکه مجزا برای مهمانان و بازدیدکنندگان را دارد. این به شما اجازه می‌دهد تا یک شبکه جداگانه و امن برای مهمانان ایجاد کنید، بدون اینکه به شبکه اصلی خود دسترسی داشته باشند. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا از امنیت شبکه خود اطمینان حاصل کنید و همزمان با ارائه دسترسی به مهمانان خود، اطلاعات شخصی خود را حفظ کنید.

همچنین، Archer VR300 دارای محافظ رعد و برق 6KV است که در برابر آسیب‌های الکتریکی ناشی از رعد و برق محافظت می‌کند. این امکان را به شما می‌دهد تا در هر شرایط آب و هوایی از شبکه خود لذت ببرید و نگرانی از آسیب‌های الکتریکی ناشی از رعد و برق را داشته نباشید.

بنابراین، با استفاده از TP-Link Tether App و امکانات Archer VR300 می‌توانید شبکه خانگی خود را به راحتی کنترل کنید و از امنیت، امکانات کنترل و حفاظت در برابر آسیب‌های الکتریکی لذت ببرید.دوربین لامپی سیم کارت خور

 

جمع بندی

مودم روتر VDSL/ADSL بی سیم AC1200 تی پی لینک مدل Archer VR300 یک مودم بی‌سیم با امکانات قدرتمند است که برای شبکه خانگی مناسب است. با استفاده از برنامه TP-Link Tether، شما می‌توانید شبکه خود را به راحتی پیکربندی کنید و از امکانات کنترل و امنیت آن بهره‌برداری کنید.

این مودم دارای کنترل‌های والدین است که به شما امکان می‌دهد زمان و نحوه دسترسی دستگاه‌های متصل به اینترنت را مدیریت کنید. همچنین، شما می‌توانید شبکه مجزایی برای مهمانان خود ایجاد کنید تا از امنیت شبکه خود اطمینان حاصل کنید.

مودم Archer VR300 دارای محافظ رعد و برق 6KV است که در برابر آسیب‌های الکتریکی ناشی از رعد و برق محافظت می‌کند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در هر شرایط آب و هوایی از شبکه خود لذت ببرید.

با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که Archer VR300 ارائه می‌دهد، این مودم یک گزینه خوب برای خرید و استفاده در شبکه خانگی شما است. فروشگاه مالکد مرکز فروش مودم سیم کارت خور،مودم ADSL،مودم VDSL و مودم فیبر نوری میباشد،میتوانید انواع مدل مودم را در مالکد برسی کنید و در صورت راهنمایی در زمینه خرید مودم و اطلاع از قیمت مودم با کارشناسان مالکد در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: